08 Maj 2015, Pią 21:37, PID: 444828
A jaki może być cel ciągłego rozwoju?
A myślałem nad tym, czy istnieje granica? Już taki totalnie maksymalny rozwój, którego nie da się dalej rozwinąć.
PS. Dopisałem trochę w swoim poprzednim poście.
A myślałem nad tym, czy istnieje granica? Już taki totalnie maksymalny rozwój, którego nie da się dalej rozwinąć.
mc napisał(a):Słowa mojego nauczyciela:Też tak uważam, tylko u mnie ma to inny schemat.
"Życie w człowieku objawia się w formie ekspansji i ciągłego wzrostu działania.
PS. Dopisałem trochę w swoim poprzednim poście.
PhS
Świat absolutu to tak jak głęboki sen tylko, że na jawie. Coś pomiędzy egzystencją i niebytem. Tak samo jak w śnie, w tej rzeczywistości nie ma żadnego bólu ani cierpienia, problemów. Jest tylko całkowita akceptacja, której nikt nie może zrobić
Dodam, że chodzi o taką realizację, że nie widzisz w swojej percepcji żadnego zła w stosunku nie tylko do siebie, a w stosunku do wszystkich istot, czyli twoja percepcja jest taka, że postrzegasz, że od Stwórcy odchodzi tylko błogość i miłość do stworzeń. I nigdy nie było inaczej. Czyli nie widzisz żadnego zła, żadnej wady, nawet najmniejszej.
ść w szukaniu odpowiedzi i nie bycie usatysfakcjonowanym, tym co przeczytałeś, lub tym, co napisał ci ktoś. Jak tylko czujesz "cholera, czuje, że musi być inaczej, choć nie wiem co to", to idź za tym. Tak samo jak czujesz rezonans z czyimiś słowami, idź za tym, drąż głębiej, etc. To jest rodzaj intuicji, która pochodzi z duszy i która ci mówi: wiem, że jest inaczej niż mówi ten koleś, choć jeszcze nie rozumiem o co tu chodzi, ale gdzieś to czuje.
dosyć mocno na fakt, że zostałem umieszczony tutaj, na tej planecie, która z mojego punktu widzenia jest delikatnie mówiąc -
. Z tej frustracji rodzi się chęć skoku w nicość, czyli pragnienie anihilacji. Z drugiej strony - przeżywszy wgląd w większą świadomość, taka anihilacja nie jest możliwa, ponieważ to czym jesteśmy istnieje od zawsze i na zawsze. Czuję się czasami skazany na bycie tutaj, odbieram to jako karę, bluzgam na świętości itd 