16 Mar 2021, Wto 14:31, PID: 839228
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16 Mar 2021, Wto 14:34 przez Ciasteczko.)
(16 Mar 2021, Wto 13:42)PawelX napisał(a): No to wychodziłoby na to, że jest lipa pod tym względem. A żeby zacząć pracować w IT, to pewnie trzeba mieć jakiś kurs, doświadczenie.
Niektore korpo przyjmuja na helpdesk bez jakiejkolwiek znajomsci branzy IT lub tylko z podstawami. Warunek jest z reguly taki, ze musisz dobrze zbac jezyki obce, obowiazkowy angielski i czesto jakis dodatkowy jezyk
Ale ja generalnie radze uwazac z ofertami pracy zdalnej, zwlaszcza jak nie jeetes w temacie, bo mozna na uszustow lub piramidy finansowe trafic. Prace zdalne to glownie IT, programowanie, grafika, reklama itp. Oraz w czasach covidu wiekszosc prac biurowych, urzedniczych,.call center tez ale te prace raczwj na stale zdalne nie beda.