05 Lut 2015, Czw 18:55, PID: 432714
Mam problem bardzo nie lubię być w centrum uwagi, gdy ktoś na mnie patrzy długo lub odpowiadać na środku klasy, a mam przedstawić na środku klasy zadanie, którego nikt nawet nie rozumie bynajmniej ja a bardzo się boje, że inny bedą sie ze mnie wyśmiewać przez to, że cos zle powiem ![:Stan - Niezadowolony - Obraża się: :Stan - Niezadowolony - Obraża się:](https://www.phobiasocialis.pl/images/emerald/emotki/flat64/obrazony.gif)
Celem jest ćwiczenie otwartości i tolerancyjności oraz lepsze rozumienie przekonań odmiennych od własnych.
Uczniowie zapisują na kartce, jakieś własne, głębokie przekonanie, dotyczące dowolnej dziedziny, np.: "zawsze należy mówić prawdę", "Ziemia jest okrągła", "żaby są ohydne", "szkoła jest nudna", "Basia jest głupia", itp. Obok notują pogląd przeciwny do własnego. W omówieniu warto zwrócić uwagę na trudności, jakie sprawia trzymanie się tematu, przejrzystości struktury wypowiedzi, dobór własnościowych słów, myśl przewodnia.
![:Stan - Niezadowolony - Obraża się: :Stan - Niezadowolony - Obraża się:](https://www.phobiasocialis.pl/images/emerald/emotki/flat64/obrazony.gif)
Celem jest ćwiczenie otwartości i tolerancyjności oraz lepsze rozumienie przekonań odmiennych od własnych.
Uczniowie zapisują na kartce, jakieś własne, głębokie przekonanie, dotyczące dowolnej dziedziny, np.: "zawsze należy mówić prawdę", "Ziemia jest okrągła", "żaby są ohydne", "szkoła jest nudna", "Basia jest głupia", itp. Obok notują pogląd przeciwny do własnego. W omówieniu warto zwrócić uwagę na trudności, jakie sprawia trzymanie się tematu, przejrzystości struktury wypowiedzi, dobór własnościowych słów, myśl przewodnia.