31 Lip 2015, Pią 12:48, PID: 457318
Zas napisał(a):ale sama gra też jest przyjemna, a czytanie albo bieganie pod przymusem "bo acziwment czeka" - ani trochę. w grze sukces jest konsekwencją przyjemności, w przymuszaniu się do czytania fajnie jest dopiero po osiągnięciu celu.
Dlatego trzeba sobie stawiać "małe cele" i odnaleźć przyjemność w takiej "życiowej grze". Przykłady które podałem są niestety trochę kiepskie, nie chciało mi się myśleć . Chciałem tylko zobrazować jak to wygląda. W grywalizacji ważne jest też, żeby po zrobieniu takiego wyzwania wyznaczyć sobie jakość nagrodę - odpowiednik punktów/wyższego levela w grze. To wszystko jest trochę bardziej skomplikowane. Sam znam to pojęcie od niedawna, zbyt zielony jestem żeby to dokładnie przekazać. Ale sama koncepcja wygląda bardzo fajnie, jak kiedyś znajdę czas, z pewnością trochę bliżej się nad nią pochylę.