29 Sie 2016, Pon 23:41, PID: 572425
iLLusory, zwiekszenie zyskow polega na tym, ze tej kasjerce za ciezka prace wyplaca sie marne grosze. powinnas docenic jako fobiczka prace jakiej podjela sie ta osoba. ma na tyle pewnosci siebie, ze odwazyla sie zasiasc za kasa, gdzie setki roznej masci osob moga miec pretensje, ze zbyt wolno oblsuguje klientow.
nastepnym razem nakrzycz na nia, wyslij kierownika, powiedz, ze nie jest kompetentna, choc jest na okresie probnym. wymagaj od niej wiecej, niz wymagasz od siebie. co bedzie jakas kasjerka ci czas zabierala, jedziesz ja. choc nie, nie dasz rady, bo spokojne 'nic sie nie stalo, rozumiem pania' nie przejdzie ci przez gardlo?'
spotkalem sie z tym, ze kasjer/kasjerka pomylil sie na moja korzysc lub niekorzysc, wiem ze cala firma jest nastawiona na zysk, ale nie winie za to tego najmniejszego trybu, ktory pracuje na umowe zlecenie, tylko tych co to firma zarzadzaja. zrozum tych ludzi tak jak oczekujeszcz zrozumienia dla samej siebie
nastepnym razem nakrzycz na nia, wyslij kierownika, powiedz, ze nie jest kompetentna, choc jest na okresie probnym. wymagaj od niej wiecej, niz wymagasz od siebie. co bedzie jakas kasjerka ci czas zabierala, jedziesz ja. choc nie, nie dasz rady, bo spokojne 'nic sie nie stalo, rozumiem pania' nie przejdzie ci przez gardlo?'
spotkalem sie z tym, ze kasjer/kasjerka pomylil sie na moja korzysc lub niekorzysc, wiem ze cala firma jest nastawiona na zysk, ale nie winie za to tego najmniejszego trybu, ktory pracuje na umowe zlecenie, tylko tych co to firma zarzadzaja. zrozum tych ludzi tak jak oczekujeszcz zrozumienia dla samej siebie