12 Lis 2015, Czw 19:02, PID: 487512
Dziękuję Milczek i Scarlett_Venice za miłe słowa i wsparcie !
Przyznam, że myślałem, że będzie trudniej. Bardzo życzliwi ludzie wokół mnie, wszyscy chętni do pomocy nowemu po szkoleniu. No i samo call center wydaje mi się bardzo naciągane w tym wypadku, nie ma połączeń wychodzących, jedynie przychodzące, wiec bliżej temu do jakiegoś helpdesk / infolinii z lekkim elementem call center. Bo dzwonią, ja pomagam i ewentualnie pytam, czy nie chcą zmienić oferty na lepszą - bez nachalności, presji na wyniki. Jedynie korporacyjna atmosfera mnie trochę męczy, wcześniej było jakoś spokojniej, albo po prostu nie zauważałem. Ogółem całkiem fajny sposób na wychodzenie z fobii na etapie, na którym jestem teraz.
Przyznam, że myślałem, że będzie trudniej. Bardzo życzliwi ludzie wokół mnie, wszyscy chętni do pomocy nowemu po szkoleniu. No i samo call center wydaje mi się bardzo naciągane w tym wypadku, nie ma połączeń wychodzących, jedynie przychodzące, wiec bliżej temu do jakiegoś helpdesk / infolinii z lekkim elementem call center. Bo dzwonią, ja pomagam i ewentualnie pytam, czy nie chcą zmienić oferty na lepszą - bez nachalności, presji na wyniki. Jedynie korporacyjna atmosfera mnie trochę męczy, wcześniej było jakoś spokojniej, albo po prostu nie zauważałem. Ogółem całkiem fajny sposób na wychodzenie z fobii na etapie, na którym jestem teraz.