23 Paź 2015, Pią 12:10, PID: 482188
Kochani, zostałam zaproszona na rozmowę. Do call center, przedłużanie umów. Wiem, masakra, najgorsze zło itp. Ale jestem zdesperowana, potrzebuję pracy. Zapisałam się na studia podyplomowe z zarzadzania zasobami ludzkimi, bo to jedyna możliwa opcja zatrudnienia po moim kierunku. Chciałam iśc na staz/praktykę związaną bezpośrednio z rekrutacjami, ale coś milczą (a wysyłałam już sporo aplikacji). Musze sobie te studia opłacić to raz, dwa zabija mnie gnicie w domu, trzy obsługa klienta w ofertach HR jest mile widziana. Ktoś tak pracował? Mogłabym prosić o kontakt taką osobę, czego spodziewać się na rozmowie rekrutacyjnej? Czy to jest serio to legendarne "sprzedaj mi długopis w kreatywny sposób"? Pomocy!
Tośka napisał(a):Jak ruch przychodzący, to tylko infolinia. Ale tam ponoć jest ogrom materiału do przyswojenia.Chyba bym wolała ogarnąć więcej materiału (no chyba, że jest na to jakaś smieszna ilość czasu), bo predyspozycji sprzedażowych raczej się nie nauczę...