17 Lis 2008, Pon 12:37, PID: 90598
udało mi się zatwierdzić tematykę fobii w mojej pracy jednak jeszcze nie podjęłam decyzji jakim obszarem chciałabym się zając- jest tego tak wiele! Macie jakieś propozycję, co waszym zdaniem najgorszego powoduje FS? Jakie konsekwencje?
Niestety nie mogę podjąć tego tematu szeroko (zajmę się tym w pracy magisterskiej ) i myślałam o konsekwencjach fobii na wszystkich etapach naszej edukacji - udowodnić tym samym, że osoby z FS mają utrudnioną możliwość "pokazania tego co potrafią" w wyniku unikania: wszelkich sytuacji publicznego wypowiadania się, w tym udzielania się w dyskusji, referowania różnego rodzaju projektów, ustnych odpowiedzi itd. co często prowadzi również do wagarowania - a absencja w szkole do coraz większych zaległości w szkole i tworzy "błędne koło". Starałam się w bardzo krótki i jasny sposób wyjaśnić o co mi chodzi. Taka byłaby moja hipoteza, proszę o krytykę, czy uważacie, że nie ma to związku i nie jest znaczącą konsekwencją FS? A przede wszystkim konsekwencją, która nie jest jednorazowa a ciągnie się przez cały proces edukacji (szkolnej)? Ponadto jeśli macie jakieś ciekawe myśli to chętnie poczytam, może ukierunkuję się na coś bardziej interesującego. Nie jest tak łatwo zatwierdzić temat, znaleźć potwierdzenie w literaturze oraz badaniach, sama myślałam, że będzie to dużo łatwiejsze... Mimo wszystko nie zamierzam się poddać i tematyki nie zmienię. Pozdrawiam
Niestety nie mogę podjąć tego tematu szeroko (zajmę się tym w pracy magisterskiej ) i myślałam o konsekwencjach fobii na wszystkich etapach naszej edukacji - udowodnić tym samym, że osoby z FS mają utrudnioną możliwość "pokazania tego co potrafią" w wyniku unikania: wszelkich sytuacji publicznego wypowiadania się, w tym udzielania się w dyskusji, referowania różnego rodzaju projektów, ustnych odpowiedzi itd. co często prowadzi również do wagarowania - a absencja w szkole do coraz większych zaległości w szkole i tworzy "błędne koło". Starałam się w bardzo krótki i jasny sposób wyjaśnić o co mi chodzi. Taka byłaby moja hipoteza, proszę o krytykę, czy uważacie, że nie ma to związku i nie jest znaczącą konsekwencją FS? A przede wszystkim konsekwencją, która nie jest jednorazowa a ciągnie się przez cały proces edukacji (szkolnej)? Ponadto jeśli macie jakieś ciekawe myśli to chętnie poczytam, może ukierunkuję się na coś bardziej interesującego. Nie jest tak łatwo zatwierdzić temat, znaleźć potwierdzenie w literaturze oraz badaniach, sama myślałam, że będzie to dużo łatwiejsze... Mimo wszystko nie zamierzam się poddać i tematyki nie zmienię. Pozdrawiam